woensdag 30 juli 2014

Hoe ik mijn vakantie overleef



Iedereen kent het wel: tijdens het schooljaar verlang je naar de vakantie maar eenmaal het vakantie is weet je niet meer wat te doen. Omdat ook ik soms dit gevoel heb, heb ik voor jullie een paar tips uitgeschreven! Hopelijk hebben jullie er iets aan. :)

1) Geniet van de vakantie
Iedereen heeft het graag druk maar soms is pure rust ook wel eens oké. Je voelt je er beter door en het is ook nog eens goed voor je gezondheid! Want negatieve stress is namelijk NIET oké!

2) Spreek met vriendinnen af
Je kent het wel: je vriendinnen zijn op reis en jij zit lekker thuis alleen en verveelt je. Ooit al eens aan gedacht om met een vriendin af te spreken, die je tijdens het schooljaar niet kunt zien?

3) Sport
Tijdens het schooljaar heb je vaak weinig tijd om aan je conditie te werken. Daarom is het nu de tijd om daar aan te werken.

4) Wees creatief
Er bestaan zoveel websites met leuke creatieve ideeën. Bloggen? Misschien kan je je kinderkamer pimpen naar een iets volwassener kamer? Of iemand blij maken met een leuk zelfgemaakt cadeautje?

5) Help je ouders
Omdat je ouders tijdens een normale schoolweek het druk genoeg hebben met hun werk en het huishouden, is het misschien nu het moment om hen te helpen en het huishouden op jou te nemen.

6) Shoppen
Ja, ik ga graag shoppen! En ik ben waarschijnlijk niet de enigste! Niets is leuker om een hele dag winkels af te schuimen en leuke spulletjes te kopen. Nodig vriendinnen uit of ga eens met je moeder zo heb je ook nog eens fijn gezelschap.

7) Zoek een baantje
Het is niet altijd even gemakkelijk om het geschikte baantje te vinden maar met de juiste motivatie lukt het je zeker en vast! Ga naar het interimkantoor en zeg dat je opzoek bent naar een job. Als je misschien te jong bent voor een job kan je ook als kinderoppas beginnen.

Wat doe jij om je niet te vervelen in de vakantie? 
x Eline
Vergeet ons niet te volgen!
Follow on Bloglovin




6 opmerkingen:

  1. Handige tips! Ik verveel me ook altijd zo snel in de vakantie haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh waar is de tijd dat ik niet wist wat doen en zoveel vakantie had! Nu heb ik maar een paar weekjes per jaar en die zitten altijd propvol. :)

    Geniet nog van je vakantie!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke tips! :) Ik ben ook vaak creatief bezig en ik lees vaak meer dan ooit tijdens mijn vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

 
Images by Freepik