zondag 31 augustus 2014

Toekomstdromen? Check!


Iedereen kent het wel... Je bent aan het nadenken over wat je eigenlijk wil met je leven. Ik zelf heb daar namelijk heel veel last van. Wat wil ik doen met mijn leven? En daar komen vaak dromen en gedachten bij.



Mijn mening is dat je iets moet aanvangen met je toekomstdromen. Als ik rondom mij kijk zie ik vaak mensen dromen en daarbij stopt het. Daaruit heb ik geleerd dat je er net iets moet mee doen. Zo was het ook mijn droom om ooit eens te gaan bloggen en een deel van mijn leven te vertellen aan anderen. (YES I DID IT :D)

Wat zijn mijn toekomstdromen?

1. Diploma halen
Ik vind niks leuker dan mensen helpen en ze blij maken. Daarom ben ik ook heel blij dat ik hier eindelijk iets mee kan gaan doen. Eerst mijn diploma en dan een leuke job. :D

2. Huisje-tuintje-boompje
Stiekem droom ik al om later te gaan samenwonnen, trouwen, kinderen krijgen,...

3. Reizen
Iedereen wil iets van de wereld zien. Awel ik ook! Ik ben niet van plan om ooit in een ander land te gaan wonen, laat die citytrips maar komen!

4. Goed doel
Omdat je ondertussen al weet dat ik zo vaak bezig ben over mensen helpen, zou ik het wel zien zitten om vrijwilligerswerk te doen. Ook milieu-organisaties interesseren me wel omdat ik zo bewust ben van hoeveel wij wel niet verbruiken als mens.

5. Ze allemaal waar maken
Ik zou niks liever willen dan deze dromen uit te laten komen daarom ga ik er zeker iets mee doen!


Wat zijn jouw toekomstdromen?
x Eline 



Vergeet ons niet te volgen!
Follow on Bloglovin

3 opmerkingen:

  1. Mijn toekomstdromen zijn net dezelfde als die van jou! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon sinds januari samen met mijn vriend. Ik vond het eerst best eng, wat als het fout gaat? Maar het is het beste wat mij overkomen is :D
    Ik vind het leuk dat je toch al een beetje aan het wegdromen bent over je toekomst, sommige denken daar nog helemaal niet aan... erg leuk geschreven :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk! Ik ga vaak alleen met mijn vriend naar de zee, in een appartement en vind het stiekem leuk om al een beetje 'samen te wonen' :D

      Verwijderen

 
Images by Freepik